torsdag 23 augusti 2012

Min nya bok I ormbärarens tid

Jag har jobbat hela dagen med min nya bok. Den ska strax gå till tryck och jag hoppas att den kommer ut i september.

"Vem är jag? Varifrån kommer jag? Varifrån kommer mina släktingar? Är jag svensk? Varför ser jag ut som jag gör? Hur blev jag den människa jag är i dag? Dessa frågor som vi alla vill få besvarade ställs här. Dessutom handlar det om 2012. Detta ödesår för mänskligheten och världen. Det är inte ett totalt katastrofår som en del säger utan en möjlighet att gå vidare. För oss alla."

Så lyder en del av baksidestexten. Omslaget föreställer ett landskap, där en flicka ser upp mot himlen. En stjärnbild framträder i form av en kvinna som bär en orm. Ni ska få se omslaget så fort det är helt klart. Under tiden ta en liten förhandstitt här.

1.10.2012
Min nya bok kommer ut strax. Den är tryckt och klar den här veckan. Här är omslaget till den.

2 kommentarer:

  1. Ann Helena. Jag vill passa på att säga att jag gillar titteln och den del du delar med dig av.

    Mitakuye Oyasin! : http://en.wikipedia.org/wiki/Mitakuye_Oyasin

    Allt hänger ihop.

    Man måste se dimensioner för att förstå....

    Leroy

    SvaraRadera